poniedziałek, 8 stycznia 2018

Ślubna kopertówka/ wedding card envelope

Witajcie
Dzisiaj w ramach stałego cyklu na naszym blogu, a mianowicie ślubne DIY, mamy dla Was prosty sposób na wykonanie ślubnej kartki - kopertówki. Kursów na takie kartki jest wiele, ale ja chcę Wam pokazać, że wykonanie takiej kartki jest niezwykle proste i wymaga właściwie tylko 1 arkusza papieru scrapowego i kilku dodatków.

Hello, today as part of a regular cycle on our blog,  wedding diy, we have a simple way for you to make a wedding card - a wedding card envelope. There are many courses for such cards, but I want to show you that making this card is extremely simple and requires only 1 sheet of scrap paper and a few accessories.

Do wykonania takiej kartki potrzebować będziemy:
-arkusz białego papieru formatu A4
-arkusz papieru scrapowego
-klej, nożyczki, dziurkacz brzegowy
-tekturki
-ulubione dodatki- kwiaty wstążka, brokat

To make such a card, we will need:
-sheet of white A4 paper
-scrap paper sheet
-glue, scissors, edge punch
-cardboard, 
-favorite accessories - flowers, ribbon, brocade

Zaczynamy od zbigowania białego arkusza papieru kolejno na 11 cm  i 22,5 cm.                                 Z papieru scrapowego wycinamy nieco miejsze prostąkąty od skrzydeł naszej bazy. 

We start with pulling a white sheet of paper, successively to 11 and 22.5 cm. From scrap paper cut out slightly simpler from the wings of our base.

 Górne skrzydło bazy wycinamy na krawędzi dziurkaczem. Teraz czas na przyklejenie wszystkich prostokątów z papieru scrapowego. Całość przewiazujemy wstążką.

We cut the upper wing of the base on the edge with a hole punch. Now it's time to glue all rectangles from scrap paper.We tie the whole with a ribbon.



 Na wierzchu warstwowo przykleiłam  wycięte z papieru serca, które nakleiłam na wstążkę i papier. W ten sposób wstążka nam się nie przesunie.
On top, I layered a heart-cut paper that I stuck on a ribbon and paper. In this way, the ribbon will not move.

 Teraz przyszła chwila na najprzyjemniejszą część....ozdabianie.
Najpierw przykleiłam tekturkę serce z cytatem z naszej ślubnej kolekcji , a następnie przykleiłam klejem w pistolecie kwiaty, listki i inne elementy.

Now the moment has come for the most pleasant part .... decorating.
First, I glued the heart card with a quote from our wedding collection, and then flowers, leaves and other elements glue in the gun.



Na koniec sypnęłam obficie brokatem i dodałam perełki w płynie.
At the end, I brushed a lot of brocade and I added liquid pearls.


 Zobaczcie jak ozdobiłam środek. Okleiłam każde skrzydło kartki papierem scrapowym, wyciłęam mniejszy prostokąt , wycięłam wzór dziurkaczem i nakleiłam na biały papier. tak powstała kieszonka na pieniężny podarunek. Na wierzchu kieszonki mały element z tekturki. W środkowej części miejsce na napisanie życzeń dla nowożeńców.

See how I decorated the middle. I stuck each wing of the sheet with scrap paper, cut out a smaller rectangle, cut the pattern with a hole and put it on white paper. this is how the pocket for a gift was created. On the top of the pouch, a small element from the cardboard. In the middle part a place to write wishes for newlyweds.





Nie trzeba zbyt wielu materiałów i wielkich zdolności żeby wykonać taką kopertówkę. Mam nadzieję, że spróbujecie i przekonacie się, że to bardzo prosta i niesamowicie efektowna kartka.

You do not need too many materials and great abilities to make such a card. I hope you will try and find out that it is very simple and amazingly effective.


Materiały których użyłam / materials I used:

      

    

                

Pozdrawiam


1 komentarz:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)